Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Jul 2024 14:13:41 +0300

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2411271/07579 aadressile Pärnu maakond, Pärnu linn, Liivi tee 
T1// T3// Raeküla raudtee, Pärnu maakond, Pärnu linn, Liivi tee T1// T3// 
Raeküla raudtee (Sdaemevee kanalisatsioon, dreen, Elektrikaabel) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku (EhS) § 42 lõikele 7 
edastame kooskõlastamiseks Pärnu linnas Raeküla raudtee ja Liivi tee T1 ning 
T3 kinnistutele rajatavate Liivi tee tunneli sademeveekanalisatsiooni ja 
elektrikaabli ehitusloa eelnõu.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27033594>  (menetlus nr: 
437258), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 12.07.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (MAARJA MOKS) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister